Friday, November 16, 2007

Και?

Και που ξυπναω στις 7..τι θα πει?
οι κουρτινες στομωσαν καθε ελπιδα ηλιαχτιδας στο δωματιο μου
ανοιξε λιγο το τζαμι
εξω ο κοσμος τρεχει..απ το πρωι..
τρεχουμε να προλαβουμε..
να παρουμε ανασα
στις συννεφιες
εκει ψηλα στην ακρη του κοσμου
τρεχουμε με ορμη για να τρυπησουμετην καταχνια
εκει ψηλα στο τελος του οριζοντα
εξω ο κοσμος γυριζει..απ το πρωι..η μαλλον απο χτες το βραδυ..δε σταματα..κανε κουραγιο..και που ξυπναμε χαραμα..τι θα πει?
εμεις δε βρηκαμε ποτε την ηλιαχτιδα στο κρεβατι μας
τα τζαμια κλειστα..τις εκκλησιες
κανε κουραγιο..κοιτα ψηλα..τις συννεφιες
ερχεται αερας να τις διωξει
και να μυρισει γιορτη και ξεγνοιασια..κοσμε σταματα να με παρεις..αποβραδις
και να ξυπνησουμε μαζι κι εσυ ξανθε μου ηλιε να γελασεις
σαν εκκλησια την πορτα σου ν ανοιξεις
μια προσευχη γι εκεινον να σου πω..που γινε πελαγο..βουνοκι εφυγε
ηλιε μου κεχριμπαρι μου σε αγαπω
μα μια ηλιαχτιδα σου ποτε δε μου χαριζειςτα πρωινα..στις 7..και που ξυπναω τι θα πει..?
αν ειναι κι εσυ να φυγεις
αποβραδις...

No comments: