Friday, November 16, 2007

Ένα τυπικό πρωϊνό

Σηκωνομαι που λετε το πρωι μεσα στη νυστα και τη μπιχλα-ωρα για ενα ντουζακι να ξυπνησουν οι αισθησεις που ακομα βρισκονται στην αγκαλια εκεινης της μελαχροινης στο μπαλι στο νταλα ηλιο να ειμαστε γυμνοι κλπ με χυμους στην παραλια κλπκλπ μπαλμπλαμπλα
κρυο το νερο-κρυο και το φραπεδογαλο και το τοστακι να γεμισει το αρκουδοστομαχο και να αρχισει ο χορος με κατευθυνση προς τη δουλεια-ξεκινωντας απο τη σταση αιγαλεω αυτη τη φορα και οχι απο τη συνηθισμενη σταση αττικη με τους μονιμως ξεχειλισμενους καδους απο σκουπιδια
κατεβαινω στην αυλη φουριοζος με 10 αρωματα πανω στο θεικο μου κορμι-αλλο για τη μασχαλη αλλο για το σωμα αλλο για τα ποδια αλλο για το στομα και μια καβαντζα axe apollo για τα φαναρια διπλα σε μωρα με καμπριο κλπ-βγαζω το ΟΠΛΟ εξω το οποιο ποτε δεν εχω πλυνει-γι αυτο και ειναι οπλο-οσοι δε με περνανε μενουν μακρια μην τους παρει στο ματι καμια πιτσιλια απο αγνο ηλιελαιο σολ που γεμιζει το ενος λιτρου καρτερ-βγαζω εξω το οπλο λεμε παω να μανιβελαρω-σιγα μην παρει-δινω τσοκ μια δυο τρεις και ο θηριωδης μονοκυλινδρος ερχεται στη ζωη μ ενα πατ-πατ-πατ-βρουουουομ....καρφωνω την πρωτη,καρφωνω τη δευτερα και τα δισκακια μεγεθους μινιντισκ πατιναρουν με αγκομαχητο και μεταδιδουν την κινηση μεσω ελαχιστων απωλειων-α ρε πουστη κινεζε με τα cnc σου-στη γομα που εχω επιλεξει να παταει το πισω λαστιχο με τις καταλληλες ρεισινγκ πιεσεις
με πιανει φαναρι-γαμω την πουτανα μου αυτο το φαναρι ποτε δεν το προλαβαινω-ελισσομαι λοιπον σαν αιλουρος και με το ενα ποδι κατω κοβω κινηση
πολυς λαος στην καβαλας σημερα αλλα δε μασαω το τοστακι εκανε δουλεια και χαμογελαω σατανικα μεσα απο το καρμπον κεβλαρ κρανος μου για τη συνεχεια που επεται η καθοδος μου προς το κεντρο
ΠΡΑΣΙΝΟ!!!!!!!πρωτη-δευτερα-τριτη-τεταρτη στο οριο των 80 χιλιομετρων... .
ωωωωωωππππααααα.
κοψε...φορτηγο...ενα-δυο-τρια σλαλομ...περναω...κερναω τσαι ενα ληντακι που περναω στον ποντο μεσα στο λουκι που κανει ενα βολβο,ενα φιεστα κι ενα πεζω ραλυ χαμηλωμενο και κυνηγαω ενα ινοβα κολλημενος στο φτερο του κανοντας σλιπστρημινγκ με το κεφαλι χωμενο στα οργανα της παπιας που βρυχαται με οργη
καντε στη μπαντα ρε να περασωωωωωω... ..φρενα...φρεν α...φρενα λεμε...τιποτα. ..βαζω μια τριτη για να κοψω λιγο και τελικα σταματω διπλα απο τον ινοβα ο οποιος τοση ωρα δεν πηρε χαμπαρι...ρε τον πουστη λεω απ μεσα μου...μ εχει απο γκαζι αλλα επειδη ειμαι γραναζωμενος κοντος κι εχω μπαμ θα του φυγω λοξα και θα χωθω πρωτος αναμεσα σε δυο σειρες φρακαρισμενα ΙΧ
μεχρι να πεις φυτιλι την εχω κανει και επιταχυνω..τον πηρα...γκρρρρρ ρ....σημερα εχω κεφια...περναω αναμεσα απο τ αμαξια...ανηφο ρα για τη γεφυρα καβαλας και σπυρου πατση...εχω απλα...τα χωνω...κραταω την τριτη στον κοφτη (εχμμμ..λεμε και καμμια μαλακια...) μεχρι να φτασω στην καμπουρα και βλεπω ανοιχτωσια κατω...χωνω και μια τεταρτη να απλωσει το μοτερ..ωωωωπα. ...φρενα ρεεεεεεεε γαμω τα δισκοφρενα μου..κατεβασμα σε δευτερα...εχω δεξια κλειστη με παππου στο κεντρο να περναει τη διαβαση...βγαζ ω γονατο δεξιο τον σημαδευω...και περναω ανετα με στυλ μαξ μπιατζι θεε και το σωμα αριστοτεχνικα μαγκωμενο-ετοιμο για στενη επαφη....ανεταα...πολυ ανετα...φτανω ξανα σε φαναρι..ωωωωωω ωχχχχχχχ
κι ενω σταματαω με κωλια πισοφρενη και σκεφτομαι ποτε να περασω με κοκκινο ποτε με πρασινο ,ο εχων περιφερειακη οραση αριστερος οφθαλμος εντοπιζει δεσποινιδα με αερατη ενδυμασια μεσα σε σμαρτ,κοτσο,γυαλουμπα γκραν κλας,μινι καφτο-που πας πρωι πρωι μωρη-και ελαφρυ μπητακι στο χαι φαι...μαρσαρω αγριεμενος γιατι δε μου δινει σημασια...κατεβαζω τη ζελατινα και τη ρωταω...μαμαζε λ...απο που πανε για ομονοια?
η κοπελα νομιζωντας οτι θελω ψιλα για να βαλω βενζινη δεν απαντα ,αλλα ενοχλημενη γυρνα απο την αλλη οπου τυπος ξεκρανωτος με βαραντερο μαρσαρει κι αυτος κοιτωντας με με μισος που παω να του φαω τα τυχερα-σιγα ρε φιλε μισο μετρο πιο κατω απο σενα ειμαι-και της χαμογελαει με τροπο αφηνοντας να φανει η βουρτσισμενη του οδοντοστοιχια-ενταξει η δικια μας μετα απο 10 σφραγισματα 5 θηκες 3 εξαγωγες και πολυ γουρουνοπουλο δεν ειναι τοσο γυαλιστερη να λεμε την αληθεια-τσιμπαει το μωρο αρχιζει το μπιρι μπιρι,ειμαστε ομως σε χρονο που ανοιγει ο πρασινο κι εγω ως ζηλιαρογατος λεω θα σου τη φερω ρε φλωρε να μαθεις τι θα πει παπια πεκινου....
χωνομαι μπροστα απο το σμαρτ μεχρι να καταλαβει ο τυπος οτι εχουμε φαναρι και του φωναζω "ισα ρε λακηηηηηηηηηη".....ηδη εχω στριψει αριστερα εχω βαλει και τριτη και ανεβαινω την πειραιως...με κυνηγαει το βαραντερο και αρχιζω να τρομοκρατουμαι ...ρε συ τι θελει ο τυπος...εκανε και το κονε του...ας αφησει σε μενα τελοσπαντων το πολ ποζισιον να χαρω με κατι...ελισσομ αι σαν αιλουρος αναμεσα απο ταξι αμαξια,αμαξακια,αμαξιδια,αμαξηλατα,αμαξοστοιχιες και γυαλισμενες οδοντοστοιχιες με την ταυτοτητα στα δοντια...ο τυπος καπου φρακαρει,καπου παλατζαρει,εχει και το σμαρτ κοντα να μη χασει το κονε...λεω κι εγω που να χωθω...αυτος αμα με φτασει θα με πατησει απο πανω...ανοιγει η ομονοια ,φτανω στη σταδιου...φτου ρεεεεεεεε ανοιχτωσια κι ελευθερη ροη τι να λεει τωρα...με πλησιαζει ο τυπας με κοιταει ενοχλημενος κατι λεει απο μεσα του φευγει μπροστα...ελα δω τωρα λεω...τον ακολουθω με την τεταρτη στα κοκκινα...τον βλεπω οτι παει να στριψει αριστερα...παι ρνω θεση εσωτερικη αμολαω τα φρενα...τον εχω...τον εχω...γαμωτ... γαμωτ...γαμωτ. ..και του ριχνω μια προσπεραση φανταστικη απο μεσα πανω στην κουρμπα τετοια που ουτε ο πεντροζα δε φανταζοτανε και πανω που του χω ριξει μια κολωνα και βρισκεται παραζαλισμενος ο λακης....γκααα αααααασπππππππ π....πεφτω σε μια λακουβα μπροστα στο αττικα....η καλολαδωμενη οπισθια συσπασιον μου ομως με τα δυο φρεσκα αφτερμαρκετ αμορτισερια αξιας 25 ευρω και τα δυο δε με προδιδει....κι ενω τραμπαλιζομαι ανεξελεγκτα προς το φαναρι θυμαμαι το καλιφορνια που ελεγε οτι κοιτα εκει που θες να πας και ως δια μαγειας βρισκομαι ξανα διπλα στο σμαρτ που-δεν ξερω πως-ντουμπλαρε ενα σωρο κοσμο και χωθηκε κι αυτο πρωτο φαναρι πιστα....ξεσκο νιζομαι κι εγω σενιαρομαι-τι σκατα νταινεζε παμε και παιρνουμε ρε παιδι μου τι αραι τι γκλοβερ τι νικος αποστολοπουλος βρακια φοραμε-και της κανω "δεσποινις τελικα κι εσεις κολωνακι πατε" χαμογελωντας σαν το χαρυ κλυν στο "πατατες"
ο τροχονομος ομως δεν ειδε οτι παιζοταν ειδυλιο και εδωσε ροη στο ρευμα μας....οποτε.. .εξαφανιζεται το σμαρτ...εξαφαν ιζομαι κι εγω...πατ..πατ ...πατ..με τα αφτια κατεβασμενα και την αλυσιδα λιγο λασκα...το συμπλεκτη καμενο απο την πατιναδα...στρ ιβω...παρκαρω για τη δουλεια...και να σου ο λακης με το βαραντερο να ξεπαρκαρει κι αυτος στο πεζοδρομιο...ω χ...λες...ρε συ...ειναι αυτος που εχει το μαγαζι που παιρνω καφε γκουχ-γκουχ-γκουχ...καλημερα κ.Χ.....πως ειστε σημερα (εχοντας κρυψει κρανη κλπ) ε...να...κατι μαλακες που κυκλοφορουν... ενα κωλοπαιδο πηγε να με εμβολισει λιγο πριν κι εχασα κι ενα μωρο που ειχα κοζαρει...ασε ρε φιλε...τι κοσμος κυκλοφορει αναμεσα μας...ε..ναι.. .λεω κι εγω...αλητες με τα παπια...κοιτα να δεις που το δικο μου το χω συνεργειο και ηρθα με το μετρο...αμα τον πετυχαινα πουθενα...πιτσ ιρικαδες καβλωμενοι...α στα να πανε ρε μαρκο συγχιστηκα πρωι πρωι...τι να σου φτιαξω...ε..ξε ρω γω ενα φραπε φτιαξε ακομα δεν εχω ξυπνησει...ωστ ε ετσι κυριε Χ το κωλοπαιδι ε?
ναι ασε σου λεω...γκρρρρ.. .μπρρρρ...τρρρ ρ....ο φραπες...τα παγακια...το καλαμακι...η πετσετουλα...τ ο ενα ευρω και το γκλαν-γκλαν που κανει οταν πεφτει μεσα στον κουμπαρα....αλλη μια τυπικη μερα αρχιζει στο γραφειο...

No comments: