Thursday, May 22, 2008

Στο ενδιάμεσο

1.Τώρα τελευταία ταλαιπωρούμαι απο μία καταραμένη ίωση και στριφογυρνω καταιδρωμένος στα σεντόνια μου όποτε προσπαθώ να κοιμηθώ
Τις φορές που αυτό δεν έχει αποτέλεσμα ψάχνω το σπίτι μου για να βρώ τρόπο να πολεμήσω τις αυπνίες μου
Βρήκα κάπου χωμένα κάτι εκτυπωμένα κειμενάκια απο τα παλιά τα οποία οταν ξεβαρεθώ θα τα ανεβάσω στο μπλόγκ έτσι για να περάσει λίγο και η ώρα.
Αναρωτιέμαι αν διαβάζει κανείς αυτό το μπλόγκ,αλλά μάλλον με τέτοιους προβληματισμούς δε βοηθώ τον πυρετό να πέσει.

2.Ήθελα να γράψω κάτι για την πολιτική στην Ελλάδα αλλά πραγματικά δε μπορώ να σκεφτώ κάτι.
Απλά απορώ με όσους πιστεύουν ότι η πολιτική διεξάγεται-διενεργείται-αποφασίζεται (δεν έχει και τόση σημασία η λέξη) ,με τους όρους που διαβαζουμε η βλέπουμε στην τηλεόραση.
Εχοντας γνωρίσει μερικούς βουλευτές,μερικούς δημάρχους,μερικούς διοικητές,ένα νομάρχη κι ένα πρέσβη, ομολογώ ότι η αλήθεια είναι πολύ πεζή αλλά επιτυχημένα θα αντιπροσωπευόταν απο το γνωστό τηλεπαιχνίδι : "το μεγάλο παζάρι".
Πίσω απο τα φώτα της δημοσιότητας πάντως ,μπορείς εύκολα να καταλάβεις, ότι πίσω απο κάθε επιτυχημένο πολιτικό, υπάρχουν επιτυχημένες προσωπικές και διαπροσωπικές σχέσεις -αυτά τα τελευταία τα λέω έχοντας στο νού μου τον ανθρώπινο παράγοντα.

3.Πραγματικά κάτι που με συγκλονίζει είναι το γυναικείο στήθος.

4.Βαριέμαι να μιλήσω για ποδόσφαιρο και επίσης να δουλέψω

1 comment:

fourka said...

να μην αναρωτιέσαι καθόλου, σε διαβάζω εγω ανελλιπώς!!!
φιλάκια ;-)