Sunday, January 25, 2009

Ε και τελικά έγινα διπλωματούχος..


Σε μία τελετή που διεξήχθη στην αίθουσα του Συλλόγου υπαλλήλων της Τράπεζας της Ελλάδος το Σάββατο 24 Ιανουαρίου μου απονεμήθηκε έπαινος για το κείμενο μου "Το δώρο".

Οι συμμετοχές για το διαγωνισμό της πεζογραφίας στον οποίο συμμετείχα ήταν 48, ενώ για το διαγωνισμό ποίησης ήταν 71.

Τα κείμενα πεζογραφίας που βραβεύτηκαν ήταν 3, ενώ απονεμήθηκαν και 3 ισότιμοι έπαινοι, ένα εκ των οποίων έλαβα κι εγώ.

Εντάξει, δεν έχουν πάρει τα μυαλά μου αέρα, αλλά κατόπιν αδείας της Κλαίρης μου, μπορώ να δέχομαι ανήθικες προτάσεις απο διάφορες γυναίκες που επιθυμούν να ξεγυμνωθούν μπροστά στη διάνοια μου, κατ όικον, την ώρα που εγώ θα διαβάζω τα κείμενα μου

Μή διστάσετε! Εχω μονάχα μία εβδομάδα καιρό, βιαστείτε και θα αποζημιωθείτε, τώρα ειδικά που ξαναξεκίνησα δίαιτα!

Επίσης δηλώνω ότι τη στιγμή που η επισκεψιμότητα της σελίδας θα αγγίξει τον αριθμό 1000 θα το γιορτάσω ανοίγοντας ένα μπουκάλι κρασί που πρέπει να βρίσκεται στο σπίτι μου 4-5 χρόνια, άρα θα είναι κατάλληλο για την περίσταση.

Στην υγειά μας, τη δική μου αλλά και όσων δε βαριούνται να διαβάζουν που κ πού αυτήν εδώ τη γωνιά :-)

1 comment:

fourka said...

δηλώνω παρούσα,(αν και με πολλές απουσίες λόγω τεχνικών δυσκολιών) και όπως πάντα φανατική σου θαυμάστρια. ΧΧΧ

να περνάς καλά :-)