Monday, January 19, 2009

Τι να τα κάνω τα λεφτά?


Τι να την κάνω την αγάπη και τα συναισθήματα σου, τις βόλτες στο φεγγαρόφωτο, τις βαρκάδες, τα σπαρακτικά ποιήματα, τις ταινίες όπου ο ωραίος πρίγκηπας διεκδικεί την φτωχή πλήν τίμια βοσκοπούλα, τις υποσχέσεις σου για μία αιώνια ευτυχία, τα τραγούδια κάτω απο το μπαλκόνι μου τα καλοκαίρια και τα τριαντάφυλλα στο γραφείο μου μετά τις νύχτες που το σέξ είναι -όπως μου ψιθυρίζεις ξεψυχισμένη- κάτι παραπάνω από..σέξ

Τι να τα κάνω τα λόγια και τα σφιχταγκαλιάσματα και τις παρέες των παντρεμένων με το βλέμμα που ψάχνει τα μπούτια των ελεύθερων, και τα πάρτυ με το άφθονο φαγητό και το ποτό και τι να τα κάνω τα τσιμπούσια με τη μαμά σου και το μπαμπά σου και το μισό χωριό παρέλαση, και τι να λένε οι περίπατοι στο λιμάνι με φόντο τα καράβια που κάνουν "τουουουτ" οι τσιμινιέρες τους λες και τραγουδούν στους γλάρους, και πως ν αντέξω τα τραγούδια που σ αρέσουν απο τις άγνωστες ραδιοφωνικές συχνότητες και τις αφόρητες μελιστάλαχτες φωνές των παραγωγών τους

Τι αντίλογο ν αρθρώσω απέναντι στους συγγραφείς των βιβλίων που διαβάζεις και πόσο να υπομένω τις αρλούμπες που μου απαγγέλεις φωναχτά απο τα περιοδικά που στην τιμή της συνταγής για σπανακόριζο προσφέρουν δώρο και αστρολογία, και τελικά πως γίνεται να είμαι υπομονετικός όταν συγκρίνεις τη μπάκα μου με τον Μπράντ Πίτ, και όταν τρώμε αρακά και φάβα αντί μπριζόλες με πατάτες και τι να τα κάνω πιά τα ξεχειλωμένα μου πουλοβεράκια που ξέχασες να στεγνώσεις αλλά σ αρέσουν πάνω μου τα χρώματα τους

Τι να τα κάνω τα γλυκανάλατα σήριαλ και τα βλέμματα με νόημα και τι να κάνω τις φίλες σου που κάθε γουλιά καφέ στέλνει και υποννοούμενο και τι να κάνω που θές να παντρευτούμε και θέλεις πρόταση με μονόπετρο κι εγώ πρέπει να κάνω τρείς δουλειές για να στο πάρω και τι να κάνω που το αμάξι σου είναι σαράβαλο και σπρώχνω στις ανηφόρες που ξεμένεις συνήθως και πως να αντιδράσω που κλείνεσαι στην τουαλέτα με τις ώρες επειδή έβγαλες ένα σπυράκι.


Μωρό μου πάρτο απόφαση, σ αγαπώ για τα βυζιά σου.

No comments: