Thursday, December 18, 2008

Όταν βρέχει. (Ποίημα της Κλαίρης)














Όταν βρέχει να ‘ρχεσαι, μαζί με τις σταγόνες.
Στο πρόσωπό μου να κυλάς, να πέφτεις στο λαιμό μου.
Και στης βροχής της μυρωδιές, να μπλέκεται η δικιά σου.
Όταν βρέχει να ‘ρχεσαι, μόλις θα σκοτεινιάζει.
Στην άχνα από το τζάμι μου, να γράφεις το όνομα σου.
Να μπαίνεις στα σεντόνια μου, να νιώθω το κορμί σου.
Όταν βρέχει να ‘ρχεσαι, που πιάνει εκείνη η ψύχρα.
Το πρόσωπό μου να κρατάς, και με τα δυο σου χέρια.
Να μην κοιτάζω τη βροχή, να βλέπω μόνο εσένα.
Όταν βρέχει να ‘ρχεσαι, όταν διψά το χώμα.
Κι όπως ρουφάει τη βροχή, να πίνω τα φιλιά σου.
Να είσαι εσύ ο κόσμος μου, εσύ κι η αγκαλιά σου.
Όταν βρέχει να ‘ρχεσαι, που κρύβονται τα πάντα.
Να νιώθω την ανάσα σου, στ' αυτί μου να αχναίνει.
Και να κρατάς το χέρι μου, μέχρι που ξημερώνει.

No comments: