Monday, September 1, 2008

Λεωφόρος


Ο ηλιος εδυε μεσα στη θαλασσα και τα χρωματα του μας ειχαν τυλιξει ολοτελα σαν κορδελες αποκριατικες, σαν εορταστικο αμπαλαζ απο καταστημα παιδικων δωρων.
Ημασταν οι δυο μας και κανενας αλλος.
Μειναμε αγκαλια μεχρι το βραδυ,στην ιδια παραλια,οπου ενα τεραστιο φεγγαρι χρυσιζε τον καπνο απο το θυμιατηρι που μοσχοβολησε την απεραντοσυνη του τοπιου.
Και τοτε ηρθε η ωρα να τραβηξει ο καθενας το δρομο του, διχως να κοιταξει ποτε ξανα πισω.
Σα να ηταν ρυθμισμενη η αφυπνιση σε καποιο καρμικο ξυπνητηρι, σα να πεταχτηκαμε -ελατηρια θα λεγες- και να κοιταξαμε απο αλλη γωνια, εκεινη τη σφιχτη μας αγκαλια.
Και αποφασισαμε.
Ειναι βαθια στεναχωρο το γεγονος, οτι πρεπει να επιβιωσεις, τραβωντας μια γραμμη σε οσα επετρεψες στον εαυτο σου να ζησει - εως εκει, εως τοτε.
Ομως η λεωφορος ειναι αμειλικτη, η ασφαλτος γκριζα και σκληρη, οι ταχυτητες μεγαλες, οι αποστασεις μεγαλυτερες.
Θα ειχα σπασει, μεσα μου, αν πιστευα οτι σ εχω αφησει πισω.
Δεν θα το αντεχα.
Ξερω ότι τρεχεις διπλα μου, σχεδον αισθανομαι το χνωτο σου, να θολωνει το τζαμι μου, και να γραφουν τα δαχτυλα σου "Αγαπω".
Ωριμασα.
Και δε μου αρεσει καθολου.

2 comments:

fourka said...

καλώς επέστρεψες και καλό φθινόπωρο!
Ωραίο κείμενο...

ΧΧΧ

KANTHAR0S said...

Τα σέβη μου φίλτατε.